Organisationsudvikling

 

Organisering og teamsamspil er udgangspunktet her.  

Vi arbejder rundt om hvordan og hvad-nu-hvis i relation til at udvikle og skabe jer selv igen og igen. 

 

 

Alle kender det: Ingen vil forandring, alle vil udvikling. Hos UpNext har vi imidlertid fundet en måde, hvorpå vi får alle med. Vi sætter selvfølgelig fokus på samarbejde og kommunikation, som begge dele er helt essentielle for organisationens ydeevne.  

Succesfuld organisationsudvikling handler om at styrke organisationen og få den og de mennesker, der er en del af den, til at fungere bedst muligt sammen.  

 

Sådan styrkes både organisation og mennesker 

På det strategiske plan arbejder vi med Organisationshjulet fra Ex3 Tools & Education, der tager virksomheden på en rejse gennem identifikationen af sig selv. I den proces får I et samlet billede af jeres organisation og organiseringens styrker og svagheder. Billedet åbner op for en beslutning og prioritering af indsatsområder, som fører jer mod det ønskede resultat. 

  • I kan vælge at fortsætte det strategiske arbejde og udforske virksomhedens fundament endnu mere, hvor I bliver eksperter i jeres egen top-down funktionalitet og processer. 
  • Eller I kan vælge at gå all-in og besøge det operationelle niveau og inddrage de involverede, alle teams og medarbejdere, hvor I sætter ind på at udleve sammenhængskraften. 

For hvordan står det til i teamene? Kan de navigere og være i samspil i fælles retning – både i sig selv og som en del af en samlet virksomhed? Eller ser de sig selv som en autonom afdeling i deres egen silo? 

 

 

Få alle med på en eftermiddag 

Med en workshop på 3 timer kan I få alle i teamet med i samme retning, som det skete for Salg og Lager hos Trademark Living. Gennem en faciliteret proces arbejder vi rundt i teamhjulet og dykker ned i emner, som medarbejderne udpeger som centrale – for dem hver især, for teamet og det fælles arbejde. Vi sørger for, at alle kommer til orde og bliver lyttet til. Og vi sørger for, at I kommer hjem med en plan, så I kan komme videre med nyt fælles perspektiv. 

Business case: Trademark living – lager og salg